Garantie
Garantie standard
Principalul nostru scop este satisfacerea nevoilor si dorintelor clientilor, pentru o colaborare pe termen lung si revenirea lor pe site-ul nostru, de fiecare data, cu placere. Tocmai de aceea,plantele beneficiaza de 30 de zile garantie de prindere din momentul livrarii, daca sunt plantate si ingrijite conform instructiunilor.
Plante livrate iarna
Pentru comenzile din perioada de repaus vegetativ, garantia incepe din primavara urmatoare, odata cu intrarea in vegetatie.
Sesizarea unei probleme
Orice sesizare se face in scris, exclusiv la contact@sepe.ro, si trebuie sa includa:
- numele pe care a fost facuta comanda;
- numarul de telefon folosit in momentul plasarii comenzii;
- adresa de email folosita in momentul plasarii comenzii;
- numarul comenzii;
- fotografii clare ale produsului si ambalajului
Notam faptul ca orice reclamatie sau sesizare transmisa pe orice alt canal: centrala telefonica, messenger, facebook, review-uri si comentarii, whatsapp sau instagram nu vor fi luate in considerare. Sesizarile se vor face in scris doar la adresa de email mentionata mai sus.
Pentru plante deteriorate la livrare: sesizarea se face in max. 48h de la receptie.
Pentru plante care nu s-au prins: sesizarea se face in perioada de garantie, cu fotografii de la plantare si momentul constatarii problemei.
Excluderi
Garantia nu se aplica in caz de:
- plantare/ingrijire necorespunzatoare;
- conditii meteo extreme (inghet, seceta, canicula etc.);
- daunatori sau boli aparute ulterior;
- alte cauze externe independente de vanzator
Politica de retur
Conform legislatiei, plantele vii nu fac parte din categoria produselor returnabile neconditionat. Returul se accepta doar daca exista probleme reale de conformitate.
In cazul aprobarii reclamatiei, solutia este inlocuirea produsului sau rambursarea contravalorii.





